Activitats dirigides - Horaris

 

Classes dirigides 2018 1

Classes dirigides 2018 2

 

DESCRIPCIÓ

Aeròbic - salsa –

Sessió d’alt i baix impacte combinats en variades coreografies mantenint durant tota la sessió una intensitat elevada

Aquagym –

Treball a nivell de totes les parts corporals, dins l’aigua i al ritme de la música. Ideal per a totes les edats, ja que el cos no pateix impactes degut a l’ajuda de l’aigua.

Alta intensitat - 

Tal com el nom de la classe indica, es un treball d'intensitat alta que es treballa a traves de circuits, HIITs i intervals de resistència aerònica i la força

Body art  –

Trebal integral per tonificar i millorar la flexibilitat i mobilitat de la columna.

 Boot Camp indoor - 

Treball funcional, tret a partir d'entrenaments de l'exercit.

Consta d'una varietat d'exercicis aeròbics i de força, portats al límit de les teves possibilitats. Sessions d'alta intensitat i per tant de ràpids resultats.

 Circuit Multi - Pes -  

Classe de tonificació muscular, utilitzant el sistema de treball de “circuit” , amb ajuda de diferent material i pes. Sessió de intensitat alta.

Core Training -

Treball d'abdominals, reforçament del tronc, lumbars, terra pèlvic, oblics interns i externs, millora de la postura i equilibri.

Beneficis - ajuda a no retenir líquids. Material utilitzat, gomes, fitball, peses, esteps, bosu, ...

Cross Thai - 

Entrenament físic composat per exercicis funcionals, executats a alta intensitat on s?adapten els moviments realitzats al muay thai (art marcial), tal com atacs, defenses i esquives, amb l'objectiu d'elevar el condicionament físic, augmentant la força, la coordinació i la potència.

Estirament Global Actiu - 

L’estirament global actiu és un conjunt de postures d’estirament de cadenes musculars, és a dir de músculs conectats entre sí. Es treballa amb un ritme respiratori específic i ajuda a millorar el mal d’esquena, la flexibilitat, la consciència corporal i la postura. També és molt recomanable per corretgir els desequilibris que pateixen els esportistes.

Estiraments –

Treball específic d’estirament muscular, treball de col·locació, flexibilitat i coneixement del propi esquema corporal.

G.a.c. –  

Treball de tonificació muscular, on es treballa específicament glutis, abdominals i malucs (caderes).

Gimnàstica suau –

Classe per a totes les edats, amb un treball de mobilitat articular i estiraments, ideal per a combinar amb la natació. Activitat física molt adient per mals d’esquena i altres dolències físiques.

Hipopressius - 

Son una sèrie d'exercicis que ens ajuden a tonificar la faixa abdominal, la musculatura de perineu i al mateix temps a "recol.locar"els òrgans insterns (bufeta de l'orina, matriu, ...). Tot això ajuda a reduir el volum abdominal, millora la nostra postura, i està indicat per gent amb dolor lumbar.Aquests exercicis els poden realitzar tant dones com homes. L'única contraindicació és per gent que tingui la tensió arterial alta.

 Ioga – (harta vinyasa ioga)

Hatha Ioga és un sistema de ioga en què la respiració porta el cos a través de la practica de postures o asanes.
Aquest moviment millora la nostra salut física, equilibri, força, flexibilitat ... Vinyasa ens ensenya a sincronitzar respiració i moviment de manera harmònica. La unió cos, ment i respiració calmen els sentits i ens porten a estats de meditació.

Pilates –

Mètode d’entrenament físic on es treballa la força muscular a partir del control dels músculs interns amb una bona col·locació postural i amb l’ajuda de la respiració.

Sortida a correr -

Activitat física realtzada a l'exterior, apta per a tos els nivells.

Spin-bici –

Classe mitjançant bicicletes estàtiques, al ritme de la música. Treball cardiovascular a un nivell elevat i amb un consum molt alt de calories. Majoritàriament és un treball de tren inferior, però sense deixar de banda les altres parts corporals.

Steps – tonificació –

Treball complert de condició física. Classe on es combinen steps i treball de tonificació muscular, amb tota mena d’aparells. 
El nivell de treball de la sessió és elevat.

 Tonificació – muscular –

Treball a nivell de totes les parts corporals, mitjançant l’ús de tota mena d’aparells (manuelles, cordes, steps, ...).
Es tracta d’una activitat on es combina la força i la potència muscular amb la resistència cardiovascular, finalitzant amb estiraments en relació al treball realitzat a la sessió.

 Treball corporal global -

Classe col·lectiva dirigida per un fisioterapeuta, on de manera conscient i controlada es realitzen exercicis que ajuden a millorar la teva salut d'esquena, el control de la respiració, l'actitut postural, la flexibilitat de les articulacions i la musculatura profunda.

Complement ideal pels que realizen esport i no dediquen l'estona necessària a donar-li un descans al cos, i per totes aquelles persones que tenen petites molèsties, ja sigui per postures mantingudes o moviments repetitius.

T-Suspensió –  

Mètode d’entrenament físic, on es treballa la força i la resistència mitjançant l’equilibri. Utilitzant unes cintes que ens permeten fer exercicis en suspensió, aprofitant el nostre pes.

T-Suspensió + bosu -

Classe de tonificació muscular, utilitzant indistintament les cintes de treball en suspensió com els bosu, aconseguint així un  treball de resistència i força. El nivell de la sessió és alt.

 Tai - Txi - 

el "tai-txi-txuan" és un art marcial xinesa "interna"  (neijia). Els seus practicants afirmen que els proporciona molts beneficis, incloses millores en la salut i la longevitat.
El tai-txi-txuan comprén una sèrie de moviments lents. En les classes de tai.txi s'ensenya a conèixer el propi equilibri i el que l'afecta, així com la capacitat de moderar comportaments externs i l'actitut en els nivells mentals i físics. 

 Zumba - 

Ball o disciplina de fitness d'origen colombià, enfocat a mantenir un cos saludable i a guanyar fortalesa i flexililitat mitjançant moviments de ritmes llatinoamericans, )salsa, merengue, reggaeton,...)

logo nats

Pol. Ind. Casa Nova · Pedraforca, 2
Sant Fruitós de Bages
Tel: 938 773 399
nats@nats.cat

Horari

De dilluns a divendres – de 6.30 a 22.30 hores

Dissabte – de 8.00 a 21.00 hores

Diumenge i festius – de 8.00 a 15.00 hores

Segueix-nos